סגן השר קיש: "ההתנהלות של עבאס ופריג' שונה מזו של טיבי"

ישראל רובין No Comments on סגן השר קיש: "ההתנהלות של עבאס ופריג' שונה מזו של טיבי"

סגן השר יואב קיש בכנס לשכת עורכי הדין: "יש בתוך ערביי ישראל שתי מגמות: אחת שנלחמת בנו, בדלנות, לאומנות שמיוצגת על ידי הרשימה המשותפת, והשנייה היא של מי שרוצה להשתלב – אותה צריך לחזק. אני ראיתי בהתנהלות של מנסור עבאס, וגם של עיסוואי פריג', התנהלות שונה מאוד מזו של אחמד טיבי"

יואב קיש צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגן שר הבריאות, יואב קיש התארח היום (שלישי), בכנס לשכת עורכי הדין באילת. "אני לא מסכים עם האמירה ששמאלנים בוגדים", אמר קיש "ובאותה מידה אני מצפה מאנשי שמאל לגנות את מה שאומרים על נתניהו, בואו נוציא את השיח של 'הבוגד' החוצה".

עוד אמר קיש: "אני לא אהבתי את הציניות של איווט שאמר בוחרים ״ליכוד״ ולא ״נתניהו״. נכון על הפתק כתוב מח״ל, אבל כתוב – הליכוד בראשות בנימין נתניהו. זו ההבטחה שלנו, בניגוד לישראל ביתנו, אנחנו מפלגה דמוקרטית, והוא ראש המפלגה".

ביחס למגעים להרכבת ממשלה, אמר: "אני מקווה שהמנדט יחזור לכנסת ואני אומר לך שאם המנדט יחזור לכנסת תהייה ממשלת ימין שבה סער יוכל להוביל את האג'נדה שהוא מאמין בה, להעביר פסקת התגברות ולהפסיק את השתוללות של בג״צ מול חוקי הכנסת".

קיש התייחס לייצוג הפוליטי של המגזר הערבי: "יש בתוך ערביי ישראל שתי מגמות: אחת שנלחמת בנו, בדלנות, לאומנות שמיוצגת על ידי הרשימה המשותפת ובה אנחנו נלחם בכל הכוח. והשנייה היא של מי שרוצה להשתלב ולא מנסה לשנות את אופייה של מדינת ישראל כיהודית ודמוקרטית, אותה צריך לחזק. אני ראיתי בהתנהלות של מנסור עבאס, וגם של עיסוואי פריג', התנהלות שונה מאוד מזו של אחמד טיבי".

על המערכת המשפטית ופסילת חוקי יסוד: "הנשיאה חיות עושה מהפכה שיפוטית הרבה יותר חמורה מזו של אהרן ברק, היא מבטלת חוקי יסוד משום שכך היא רוצה".

על מבצע "שומר החומות", אמר קיש: "אני מכיר את שיקוליו של רוה"מ הוא לא חיפש ללכת למערכה, יותר מזה הוא עשה ויתורים שעלו לו בבייס שלו. אתה חושב שלדחות דיון על שמעון הצדיק זה טוב לו? זה קשקוש שיאיר לפיד אומר שנתניהו יצא למערכה משיקולים פוליטיים. ברגע שרוה"מ החליט שהוא לא נכנס רגלית לרצועת עזה, ניהול המערכה היה בכמעט אפס טעויות, כולל ההפסקה שלה. אפשר להתווכח אם היה נכון או לא נכון להכניס כוחות לקרקע. המבחן עכשיו הוא המבחן המדיני".



0 תגובות